High Definition For Mobile Marketing

Több felhasználó, új marketing csatornák, növekvő hirdetés bevételek, magasabb ROI, de még mindig olcsóbb CPC !

Mobil Marketing, Mobil Hirdetések

Linkblog

Piacvezető AdMob mobil hirdetési hálózat, töretlen siker

2011.01.24. 11:10 TGV DD

 

Az AdMob mobil hirdetési hálózat 2010 ben megnégyszerezte a forgalmát. Naponta 2 milliárdszor jelennek meg a hálozat hiredtései a különböző iPhone, BlackBerry és Android Appekben és mobil webes keresőkben.
Így most egy nap több hirdetés jelenik meg mint 3 éve egy egész hónapban. Tavaly ugyanis a Google felvásárolta a hálózatot, így növekedett területileg a piaci lefedettsége, de ettől függetlenül plusz sikereket könyvelhetnek el maguknak főként tavaly nyár óta. A legnagyobb forgalom növekedés Ázsiában, Nyugat Európában, Óceániában és a legkisebb de még mindig szignifikánsan kiemelkedő forgalom növekedés a mobil hirdetések piacán Észak Amerikában majdnem 3 szorosa a tavalyi forgalomnak.
Piaci elemzők és sok laikus szerint az AdMob eredményessége az utóbbi időkben az Angry Birds mobile játék sikere révén jöhetett létre. Angry Birds felhasználók és a statisztikák is azt mondják hogy a Rovio Mobile által kifejlesztett mobil telefonos játék valóban, igencsak trükkösen arra késztethetik a felhasználóikat hogy véletelenül vagy direkt, az AdMob hirdetésibe ütközzenek a játék program használata során. Az Angry Birds ugyanis 2010 mainstream-nek nevezett legsikeresebb játéka 50 milliós letöltést is meghaladta, így userek onnet akadnak bőven.
Akár véletlen volt a kattintás, akár nem, a statisztikák alpján jól látható, hogy valóban nagy mértékben hozzájárult az AdMob hirdetési hálozatnak forgalmi növekedéséhez , de nem csak ebből a áll a siker receptje.
Felthetően a Google többi termékének marketing mátrix öszzeségének sikere adja meg a biztos alapot az AdMobnak. Jelen pillanatban maguk a smartphone ok eladási terén is a Google smartphoneok az Androidok eladásai megelőzi az Apple iPhonokat, ami azért sokáig nem így volt.
2010 nyár óta az Android eladások 19.6% piaci részesedése 26% -ra növekedtek az év végére Amerikában. Bármilyen hihetelen sokunk számára, de már csekély egy százalékkal, de meg is előzte az iOS (iPhone) telefonok eladási top listáját. Persze a BlackBerry továbbra is piacveztő, év végén 33.5%-nyi részt hasított ki az okostelefon eladási tortájából (ez is már csökkent nyár óta 4 százalékkal). Az AdMob viszont techikai felépítéséből adódóan ezekre a platformok bármelyikére alkalamzható.
Tehát végülis mindegy, hogy több iPhone vagy Android adódik el, hiszen a Google az AdMob-al vígan fedi le az egész szegmenst. Nemrég az AdWhirl nevezetű újításukkal azt is lehetővé tették hogy a hirdetéseket futattó mobil appekben ne kelljen kizárólag csak az AdMob hirdetéseit futtani hanem rotálódhasson estleg más hirdetési hálózatok termékeivel. Ezért rendkívül meggyőző az AdMob ajánlata amikor arról kell dönetni melyik hirdetési hálózatot használjuk az Appunkban.

A bejegyzés trackback címe:

https://hdfmobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr582609390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MátéUrbán · http://www.vulcanmarketing.hu 2011.04.13. 00:57:38

Egyre jobban használhatóvá kezd válni az Admob, kiváncsi vagyok itthon mikor lesz evidens a használata egy médiatervben.

DonRice 2011.04.23. 16:59:53

Kedves Szerkesztő!

Remélem te tudsz nekem segíteni.
Fejleszteni szeretnék androidra és iOS-re, de egyszerűen sehol nem találom, hogy hogyan lehet illetve ebből hogy lehet pénzt keresni. Mi kell hozzá, ha többen dolgozunk akkor hogyan lehet a "fizetést" felvenni, illetve milyen céges megoldások léteznek?
Válaszodat előre is köszönöm!

Üdv