High Definition For Mobile Marketing

Több felhasználó, új marketing csatornák, növekvő hirdetés bevételek, magasabb ROI, de még mindig olcsóbb CPC !

Mobil Marketing, Mobil Hirdetések

Linkblog

A Kiip forradalmasította a mobilos játékok hirdetési modelljét.

2011.04.25. 21:24 TGV DD

 

A most 20 éves Brian Wong és még néhányan összeálltak, hogy megvalósítsák ötletüket: egy egyedülálló hirdetési modellt a mobilos játékokban.  A korábban Digg.com alkalmazottként tevékenykedőknek elegük lett az értékes képernyő helyeket pazarló game hirdetésekből, no meg a sokszor kellemetlen, frusztráló in-app purchase-ekből, és kitaláltak egy olyan új hirdetési formát mely a játékosoknak plusz élményt nyújt.
Az elgondolás alapja miszerint a játékosokat megfelelő jutalommal kell kecsegtetni a játékban elért erdeményeken felül. Így tehát amikor teljesítetted a várva várt szintet kedvenc játékodban, a katartikus élményen felül még kapsz egy csomó jutalmat mint pl. egy ingyen csoki shaket a kedvenc gyorséttermedben, vagy ha lányos játékról van szó, egy új csoda szempillaspirált. 
Brian Wong szerint sokkal könnyebben lehet egy márkát megszerettetni valakivel akkor amikor éppen boldog. Erre pedig kitűnő felület egy mobil game  app. Valóban, az iAd és az Admob által alkalmazott hirdetési felületek elavultnak tűnnek, hiszen abszolút nem foglalkoznak ennyire mélyen a userek pszichológiájával, valamint egy jó nagy adag immunitás is kilakult már  a fiatal userek körében.
Éppen emiatt a teljesen más fajta targetálás miatt sokan ebben a hirdetési formában látják a jövőt. Maga a Kiip ugytűnik elég jó partnereket szerzett magának, hogy a kis ingyenes jutalmait népszerűsítse így példáuk a Dr. Pepper és a Carl’s Jr. - ezekkel a nevekkel betörni ezt a felületet, akár meghozhtaja a hosszú távú sikert a Kiip-nek, még akkor is ha igen könnyen adaptálható ötletről van szó. Mondjuk pl. az AdMobnak nem sok időbe fog telni, hogy hasonló hirdetési formával előálljon. Egyenlőre a nagy mobil hirdetők még csak megfigyelő pozícióban vannak, lehet ha sikeres lesz ez, akkor majd a nagy Google olvasztó tégely ezt is felvásárolja. 
Kockázatnak egyenlőre csak annyi látszik hogy sok olyan gamer van akit a free cuccok sem hatnak meg és ahogyan Brien-ék nem szerették a pop-up hirdetéseket az appekben, mások ezt a hirdetést sem fogják kedvelni.
 
Meglátjuk, az ingyenes dolgok mindig sikeresek, kíváncsi lennék, hogy téged mennyire hatna meg ha mondjuk a kedvenc game appedben 1000 pont után mondjuk kapnál egy ingyen pizzát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://hdfmobilmarketing.blog.hu/api/trackback/id/tr812855023

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.