High Definition For Mobile Marketing

Több felhasználó, új marketing csatornák, növekvő hirdetés bevételek, magasabb ROI, de még mindig olcsóbb CPC !

Mobil Marketing, Mobil Hirdetések

Linkblog

A Kiip forradalmasította a mobilos játékok hirdetési modelljét.

2011.04.25. 21:24 TGV DD

 

A most 20 éves Brian Wong és még néhányan összeálltak, hogy megvalósítsák ötletüket: egy egyedülálló hirdetési modellt a mobilos játékokban.  A korábban Digg.com alkalmazottként tevékenykedőknek elegük lett az értékes képernyő helyeket pazarló game hirdetésekből, no meg a sokszor kellemetlen, frusztráló in-app purchase-ekből, és kitaláltak egy olyan új hirdetési formát mely a játékosoknak plusz élményt nyújt.

tovább »

Piacvezető AdMob mobil hirdetési hálózat, töretlen siker

2011.01.24. 11:10 TGV DD

 

Az AdMob mobil hirdetési hálózat 2010 ben megnégyszerezte a forgalmát. Naponta 2 milliárdszor jelennek meg a hálozat hiredtései a különböző iPhone, BlackBerry és Android Appekben és mobil webes keresőkben.
Így most egy nap több hirdetés jelenik meg mint 3 éve egy egész hónapban. Tavaly ugyanis a Google felvásárolta a hálózatot, így növekedett területileg a piaci lefedettsége, de ettől függetlenül plusz sikereket könyvelhetnek el maguknak főként tavaly nyár óta. A legnagyobb forgalom növekedés Ázsiában, Nyugat Európában, Óceániában és a legkisebb de még mindig szignifikánsan kiemelkedő forgalom növekedés a mobil hirdetések piacán Észak Amerikában majdnem 3 szorosa a tavalyi forgalomnak.

Pénzkeresés ingyenesen letölthető mobil alkalmazásokkal?

2011.01.18. 18:29 TGV DD

 

Napjainkban az iTunes Store az ingyenes és fizetős iPhone app-ekkel a fénykorát éli, és úgy tűnik, hogy nap mint nap újabb és újabb fejlesztő cégek és tartalom szolgáltatók tesznek is róla hogy a versenyhelyzet erősen fennmaradjon ezen a piacon. Ilyen feltételek mellett versenybe szállni és sikert aratni a legkönnyebben jelen pillanatban az ingyenes alkalmazásokkel lehet.

Hogy tudod elérni hogy alkalmazásodért a felhasználóidnak ne kelljen fizetnie, amikor neked vagy cégednek ki kell hogy termelje a kicsit sem alacsony fejlesztési költségeket?